All grown up and stuff

Körkort och VISA-kort.

I feel so grown up!





Råttfan har fått en kompis nu. Världens tråkigaste, som bara sover, men i alla fall. Hon kanske kvicknar till när chocken av att bli fullkomligt krossad av Alice's bitchighet har lagt sig...

Ni vet vad dom säger, sådan matte sådan råtta, right?
Eller hur det nu var.


Imorgon kommer Simon, finally!
Och jag ska hämta honom på stationen, själv, med bil, för så kan jag göra, för jag har körkort. Sen ska jag ha honom för mig själv i ungefär 22 timmar, sen ska jag åka på teaterdagarna i stockholm, vilket också ska bli kul, sen ska jag ha honom för mig själv igen jagvetintehurmångatimmar, men en vecka iaf. Sånt gör man tummen upp för om detta hade varit facebook.


Och Magistern var visst hem till mig igår också. Käkade lite godis, fixade nytt virusskydd till min dator, kikade lite på Alice och åkte sen igen. Blev inget allvarligt snack med mor och far med andra ord. Helt okej, den där Magistern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0