Sånt som händer när man är kär

Nu blev jag allt glad! Kollade min statistik över besökare, och trots att jag inte uppdaterad på år och dar, så har jag haft fem trogna läsare som titt som tätt ändå tittat in här. Det är ju så man blir varm i själen :') (nu sitter ni, era jävla modebloggare, och tänker "fem..? Hah! Jag har minsann fler..!" Men serni, det är ok, för jag är ändå bäst :)




"Jag slog ihjäl min älsklings nya älskling
Med ångvält och med gevär
Det kanske låter brutalt
Men det är normalt om man är kär
Då ställer man ju alltid till
Med små skandaler
Som att råka slå ihjäl sina rivaler"



Sånt som händer, liksom... heh.


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, klart man läser :) Vad tycker du om The host då? ^^

2009-10-18 @ 18:14:14
URL: http://jefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0