Jahaja...

Jag funderar på att börja blogga igen! Vad säger ni om det? Vet inte riktigt vad jag ska blogga om, men det får väl lösa sig...


Jag börjar iaf att skriva dagens (nattens) inlägg om hur fantastisk hemsidan www.creaturesinmyhead.com är. Den är magisk för mig och jag beundrar konstnären högt.

Sådär känns det i min familj just nu. Man har massa saker att säga men det liksom... tar stopp. Sitter nån och klämmer ihop läpparna på en. Kanske inte en jättefot som dessutom skriker... men ja. Typ så. Men jag har tagit ett stort steg framåt och börjat så smått att prata. Bra Jennie, bra.



Sen kan jag ju passa på att lägga in en liten rad om IdolErik. Jamen han är ju så bra! Första gången jag intresserat mig för idol och det är nästan så jag skulle kunna engagera mig i det bara för Eriks skull. Han ska vinna! Heja heja heja! (ja, det är fortfarande jag som skriver, lovar...)


En annan fin sak, som förtjänas att nämnas, le fånigt åt, tycka är gulligt och roligt, och säga grattis åt, är att jag och Simon har varit tillsammans i ett halv år nu. Heh :] 17 oktober alltså, så vi är en timme och 43 minuter inne på våran halvårsdag. Ät ett geléhjärta för oss eller nåt :)


God natt nu fränder, och önka mig välkommen tillbaka. Jag ska försöka vara kvar denna gång.
På återseende.


Kommentarer
Postat av: muu

vÄlKOMmeN tiLlbAka!!1

2009-10-17 @ 16:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0