Kylan...

När jag ska åka buss (vilket är praktiskt taget varje dag) kollar jag nästan alltid vilken tid den ska gå på dintur.se. Idag var en sån dag då jag inte kollade, och bara förutsatte att den skulle komma 8.43. Bussen alltså. Det gjorde den inte. Den kom inte förens 9.16, och till saken hör att jag just denna dag kom tidigt ut till hållplatsen också, nämligen 8.36...

Ja, det var kallt. Jag fryser faktiskt fortfarande. En timme efter att jag fick kliva på bussen. Wonderbar.


Nu sitter jag alltså på skolan och undrar vart sjutton Malte är och varför jag var så klantig att glömma papperet om bildspel hemma. Jag ska göra bildspel hela dagen och behöver det där papperet lite... Bara lite.

Okej, jättemycket. Nu.

Jag ska gå på yoga om en timme ungefär. Det ska bli ganska skönt. Sen ska jag äta mina medhavda messmörsmackor och tänka på Inga som är i tyskland och hälsar på sin syster.

Sen ska jag ha körlektion. Och det ska gå bra. Jodå.


Varför har skolan så svårt att värma upp huset..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0