Egoistjävel

Läste på Julias blogg om the Avett brothers igår och dem är bra. Lyssnar nu.


Ska iväg runt lunch och ha möte med Carina Vallin för att prata om min praktik. Jag hoppas det går bra och att hon har några assmarta idéer så det blir nån fart. Just nu är jag jättestressad. Har inte tagit nån bild denna vecka och kommer inte göra det nästa heller (ska bort den 19e, kommer hem 29e) alltså faller det bort tre veckor. Hela praktiken är på sex veckor. Sju bilder på tre veckor... Mmm... Undra om Carina kommer tycka jag är dum och jobbig för att jag är borta så mycket så jag får stressa i slutet..? Men det kommer säkert gå bra. Jag får väl ägna dessa två veckor till att göra en superplanering. Den vecka som just gått har jag fått tag i sminkmänniskor, mötat med dom, pratat med Carina och (ska) möta med henne.


Äsch. Frukost kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0