Det våras för Magistern

Vad kul det blev med Magistern helt plötsligt :) Många engagerade - härligt! Ska vi skapa en tävling om vem som kommer på vem det är först? Kanske en liten vadslagning om när/om mina föräldrar kommer få ett samtal hem snart?

Måste i alla fall tacka Magistern för min ökade besöksstatistik... heh.


Hur som haver har helgen bestått av familj. Farsdag idag och det har firats hela helgen. Trevligt som vanligt.


Sen har denna familj också expanderat... En liten (liiiiten) Alice har kommit in i bilden. Hon är, bam bam bam, en råtta! Min råtta. Min fina fina bäbisråtta. Som vi alla älskar. Alice.
:)

(Ja, en tamråtta då såklart)



Nu satsar vi järnet på praktiken och saknar Simon så vi dör en bit inombords.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0