Söndag

Kära dagbok, idag är det söndag.

Grattis mamma på morsdag.



Jag är sjukt trött idag. Trött i alla muskler jag har och inte har, trött i hjärnan och trött i hjärtat. Ja, jag tror att man kan vara det. Men det gör ju faktiskt inte så mycket, för klockan är åtta på söndagkväll, och snart får jag sova och imorgon börjar en ny vecka. Och jag är klar med alla skoluppgifter som ska vara klara innan sommarlovet. Nu är det bara två redovisningar och ett prov kvar. Komiskt.

Trött.


Igår var jag på 54års fest. Sandy, Helena och Rickard har nu fyllt 18 alla tre. Mycket angenämt. På lördag är det 30års fest för Moa. Det blir nog också roligt.

På onsdag har jag halkbana och jag är skitnervös.


Adjö.

Kommentarer
Postat av: kik

Vad har vi prov i? :O:O:O

2009-05-31 @ 20:57:10
URL: http://kinko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0