If you can live forever, what do you live for?

Min artonårshelg är över. Ja, jag är så viktig. En dag räcker inte, måste ha en hel helg att firas på.

Jag har gjort allt möjligt spännande i helgen, har fått hur fina presenter som helst, och världens gulligaste uppvaktningar från olika håll, puss på det! Jag gillar att vara 18. Jag tror jag kan vänja mig vid det här. Det verkar helt okej.


Nu längtar jag mer än någonsin till sommaren. Detta kommer bli en bra sommar - I feel it. Och jag fick något från banken som säger att mitt studiebidrag nu kommer komma direkt till mitt konto - inte först till mamma. Vilket innebär att jag denna månad får dubbla studiebidrag, eftersom jag får det av mamma den 20:de, och det "riktiga" den sista. Hehe. Eller, alltså, aprils pengar dårå. Det betyder att jag kanske kommer ha råd att köpa en lite bättre mobil ändå. Vilket skulle göra mig glad.


Superbra helg, superbra <3
Men nu måste jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0