Jag överlevde

Vi har nu haft premiär på "när dagen gryr" på Konsertteatern i Sunsvall. Och guess what, än en gång överlevde jag mot alla odds. Fyra föreställningar återstår nu och det kan bara bli bättre och bättre.

Igår hade vi också premiärfest tillsammans med alla andra sju grupper och ledarna. Det är så himla kul, för under festivalveckan kommer man så nära de andra grupperna också. Alla blir som vänner, fast man inte haft kontakt tidigare under året. Det är en superhärlig känsla i hela huset. För bara fem dagar sedan förbannade jag allt som hade med teater att göra och ifrågasatte kraftigt varför jag gör det här. Men när festivalen väl drar igång och festen börjar blir man sådär härligt påmind. This is the shit.

Nu är mitt enda problem halsen... Jag utnyttjar den ganska kraftigt kan man säga, i föreställningen, och nu känner jag bestämt att det är en förkylning/halsfluss på gång... Inte bra. Får så hur mycket röst jag har kvar om en vecka.

Ikväll spelar vi halv åtta. Peppa peppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0