Dansfri helg

God eftermiddag, slavar.

Detta har varit min första frivilligt dansfria helg sedan typ, i höstas. Det känns... inte som helg. Men det är faktiskt skönt också. Inga pengar går åt, jag har gått osminkad hela helgen och jag har städat. Det känns lite som att jag har hoppat ur mitt normala liv och tillfälligt landat i en annan tid. Men det är skönt.

Jag har en dansfri helg nu för att det det senaste gångerna inte har varit lika sprudlande roligt att vara ute. Även om mitt danssug inte lättar. Jag tror att om jag har ett uppehåll så kommer extasen återinfinna sig.

Nackdelar med denna helg är som sagt att danssuget fortfarande är lika starkt. Och jag får inte träffa dansarna. Men det är ju bara några helger... sedan är jag tillbaka igen. Förhoppnigsvis med 100%



Mamma ska testa ett nytt recept till middag idag. Med efterrätt och allt. Räkorna hon köpte oroar mig...

God eftermiddag, slavar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0