"mamma, får jag köra?"

Och så var det den där gången jag övningskörde med mamma...

Jag kör på en helt otrafikerad väg (detta var alltså en av de första gångerna jag körde) och kommer till en skarp kurva i relativt hög hastighet. Mamma haffar nu tar i dörrhandtaget och gormar förtvivlat
Du.. du... men.. BROMSA!!! vid det laget var jag redan igenom kurvan och mamma hade svårt att andas.

Sedan dess har mamma tuffat till sig lite och idag kläckte hon ur sig dessa kommentarer:

Men hallå! Tänker du flyga ut på E4:an i 300 eller?! Ja, alltså... ja.

Jaha, och hur länge tänker du stå här och uggla då..? med smått irriterad röst. Det var stopplikt. Och det kom bilar. Jag ugglar inte.



Jag fick 58/70 poäng på fas A. Underkänd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0