Hm... va?

Inatt gjorde jag nåt lite skumt.

Jag vaknade runt fem på morgonen av att jag var fruktanssvärt kissnödig. Sådär kissnödig som man bara blir efter att ha druckit nästan en och en halv liter sprite innan man gick och lade sig. Jag snubblade ner för sängen (loftsäng) och gick på toan. När jag stod och tvättade händerna så drabbades jag av en nästan panikartad tvångstanke att borsta tänderna. Jag fick en känsla av att jag glömt det kvällen innan. Fast det hade jag ju inte.  Ändå bara måste jag borsta om dom.

Jag vet inte om jag är sjuk eller nåt, men jag har samma sugade dragning till tandborsten nu... klockan fem på eftermiddagen. Någon kanske har kastat renligare-tänder-förbannelsen över mig...


Ikväll kommer Mimmi i alla fall, och då ska vi vara så ytliga som bara vi kan och kolla på massa filmer bara för att de har snygga skådisar... Hehhehe.

Kommentarer
Postat av: Sandy

hahahahah du är så himlans charmig pennan :')!!

2009-02-01 @ 02:21:24
URL: http://happysandygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0