Claes Kempe

Mitt förra inlägg får mig osökt att tänka på en insident som jag faktiskt inte ens var med om själv. Den är inte desto mindre skrattretande.

Det var i familjen Kempes bil (var annars) och det var fadern som körde (vem annars). I baksätet satt hans dotter och skulle ta på sig bältet.

- Pappa, bältet sitter fast under stolen.
- mmm...
- Men pappa! Bältet sitter fast under stolen!
- Jaa...
Dotter nära hysteri:
- Pappa! Allvarligt! Det sitter fast under stolen!
Irriterat och less på tjatet lugnar fadern sin dotter:
- Jaja, men jag sitter ju inte fast under stolen...!



Näe, just det.

Kommentarer
Postat av: Ingon

KÄRLEK <3

2009-02-06 @ 22:44:33
URL: http://ameow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0