Ännu en natt...

Först skulle vi på bergeforsen, sedan tänkte vi vara hemma, sedan tänkte vi åka till Östersund, men så bestämde vi oss ändå för att vara hemma, och så for vi till Östersund!


Det är ju såklart dans jag pratar om, vad annars? Ganska knäpp kväll. Åkte med tre totala främlingar, till en främmande plats, ända borta i Jämtland. Men det visade sig iaf att Mimmi kände en av tjejerna lite. Hur som helst var det en ganska dålig kväll till att börja med. Men efter en fika paus blev det bättre. Fick några av mina bästa danser då. Mmm, magiskt... Ibland säger det bara klick.

Det tog oss två och en halv timme att komma dit, ungefär tre timmar hem. Det tog ungefär 45 minuter efter bandet slutat spela innan vi började åka. Seeeegt... Men hem kom vi ju till slut iaf. Klockan 06.10 kröp jag ner i sängen tillsammans med min mjuka katt.

Nu är jag trött och ganska mör i vissa muskler.


Ikväll drar teatern igång igen. Jag hoppas att ledaren kommit nån vart med manus nu. Premiär om tre månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0