Wait... hard wait wait.

Aloha mein friends!

Jag sitter på skolan och väntar på att mötet angående guldtrofén ska börja. Jag har egentligen ingen lust eller energi alls till att hjälpa till på fredagens julmarknad (som uppdraget innebär) men jag vill ju att vår klass ska ha en chans att vinna, och jag vill ju visa engagemang och jag har ju faktiskt inget bättre för mig. Så, alltså väntar jag på mötet.

Annars känner jag väl att mitt APU-projekt har gått åt helvete. Tiderna passar inte ihop för alla som ska vara med. Jag har tre bilder kvar att ta och bara denna vecka på mig. Denna veckas kvällar på mig. Och inget inplanerat hittils. Så jag kan ju se i stjärnorna efter det där betyget. Bye bye, liksom. Men det är inte det värsta. Det värsta är min underbara handledare Carina Vallin, som det känns som att jag sviker genom att inte fixa det här. Kasst. Men inte så mycket att göra åt antar jag.

Well. Fem minuter kvar till mötet.


Adjö, mes amici!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0