Bloggen ja...

Har insett att jag återigen har slarvat med bloggandet. Skulle inte jag skärpa mig?

Igår shoppade jag och mor julklappar, för snart är det jul
Dagen innan det fotade jag Simon i studion, för snart är det jul
Ikväll tänkte jag göra ischoklad, för snart är det jul
Jag och Inga ska ge ut manus på måndag, för snart är det jul
Idag fick jag ett mail om julavslutning på skolan, för, ja, snart är det ju jul.


Vissa saker kunde varit lite bättre,
vissa saker kunde varit hell of a lot bättre,
vissa saker kunde varit sämre
och vissa saker kunde varit hell of a lot sämre.

Så med andra ord är allt som det ska och jag har inte så mycket att blogga om. Ganska logisk förklaring till mitt fuskande.

Här får ni i alla fall en inte-så-julig-bild.


Varsågod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0