Vuxen

Detta är spännande. Om bara några timmar (12 ungefär) blir jag 18 år... Sådär vuxen nivet.

Nu är det ju inte som att det kommer bli någon markant skillnad eller så i mitt liv, men ändå. På fredag kommer jag faktiskt helt ärligt kunna svara "18" när någon frågar hur gammal jag är. Härligt.

Jag kommer vara såå trött på måndag. Har fullt upp hela helgen känns det som. Vi kommer inte ens ha tid att fira min födelsedag! Eventuellt firar mor och far mig ikväll, annars får vi skjuta på alltsammans tills nästa helg. Knas. Helt ok. Robin firades igår, 21 år, och Camilla firas på fredag (en dag tidigare), och hon vet jag faktiskt inte hur gammal hon blir. Nånstans över 30 i alla fall. Rolig helg, rolig helg :)


Just nu sitter jag på skolan. Har just slutat och funderar som bäst på vad jag ska göra av resten av dagen. Det är fint väder, jättevarmt i solen. Ska jag åka hem och gå en promenad och sola? Ska jag gå och se om jag hittar en present till Camilla? Ska jag sätta mig och plugga? Hm. Om lärarn var här skulle jag frågat vad jag får för betyg på min APU, grymt spännande... hehe.

Äsch, nu får det vara nog med onödiga blogginlägg.
Har ni förresten tänk på hur fantastiskt snygg jag är ibland?
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: seeendy

fett snyggo!

jag tycker att du äter på nancyyyyys!

2009-04-29 @ 12:42:03
URL: http://www.sandyärbäst.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0