Praktiken

Okej, jag vågade äntligen fråga David om mitt betyg på APU:n och detta är ungefär vad han sa:

Efter att ha tittat i sina anteckningar: Jaa... just ja. Det var ju Kvartersteatern där ja... Aah... Du hade kompleterat med ett bildspel va? (ja) Var du dit sen och tog dessa eller? (nej) Varför visade du dom inte på redovisningen då? (inget svar). Jag kollade igenom det lite snabbt förut jag... vi ska se här... (vafan? Har han inte ens satt nåt betyg? "kollat igenom lite snabbt..?" hmpf) Jag skulle ju önskat lite fler bilder iaf.. detta är bara 8, kanske skulle velat ha 20... mm....

*börjar bläddra i anteckningsblocket*
På din redovisning har jag skrivit att du pratar bra och tydligt och självsäkert i alla fall... Men det är ju handledaren det faller på lite då.. du hade ingen handledare va? (Jo, Thomas, bara det att han inte är fotograf) Ah... fast det måste han vara.

Sen är det många som lämnat in en slags dagbok också, där dom skriver väldigt tydligt... ja just ja, det hade du ju gjort *öppnar dokumentet och skummar* ja, det var ju bra... ehm... Men... ja.. Alltså, vad tycker du själv? Vad tycker du själv att du ska få för betyg? (Suck. VG) Jaahaa... ja, jo, alltså, du har ju egentligen gjort det du ska (nickar, tammefan att jag har) uppfyllt minimikraven liksom... men det blir nog ett G! (...jaaahaa...) Kan nog inte ge nåt mer på dig, för du hade ju ingen handledare (joo), och så hade du inte så många bilder och mailkontakten var ju lite sådär också. Och om man jämför med vad dom andra har gjort, lämnat in och lagt ner för tid och sådär, så kan jag inte ge mer än ett G. (vad dom andra gjort..? Jämför...? Är det så man sätter betyg? Jaså.)


Åh, se där. Nu kom han just igen.
"Du, Jennie... du vet att detta bara är en liten del av kursen va? Alltså.. du har ju väldigt bra på det digitala och fotoföretaget och så... och detta var ju ett G+, så om du gör ett bra arbete nu med HV-projektet så kan du ju fortfarande få MVG i kursen... "

Hehe. Kung.

Kommentarer
Postat av: Erika

GRATTIS!! :)

2009-04-30 @ 09:37:23
URL: http://zitronis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0