Påsk och sånt

Glad påsk!
Allt är gult och fluffigt.
Du är fluffig!

Jag var just ut på en 90 minuters promenad. Det var typ massa veckor sedan jag var det, så det var mycket najs (som vi säger i amerika.) Hundarna gillade det också, tyvärr är dom nu smutsigare än aldrig förr.

Idag fick vi också påsklov, vilket kanske är det bästa man kan ha i april. Jag har städat rummet också, för första gången på massa veckor. Det blev stort, och tomt. Och ganska fint. De planer inför lovet jag har är:

- Träffa släkten över middag
- Träffa Niklas, klassisarna, Mimms och Bells
- Åka till stan med Aaron
- Städa övervåningen
- Testa alla recept jag fick av klassisarna :D

Imorgon ska jag och systrarna söka jobb i Härnösand. Spannent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0