175 centimeters kvinnor

Ikväll var nästan hela min familj hem och åt påskmiddag. Vi saknade Peter och Moa.

"Ja, det är tur det blev jul igen!" som Micke sa. Det är trevligt när alla kommer hem. Vi är så familiära då. Nästan som om vi vore släkt.

Hur som helst så satt jag, Camilla och Erika och pratade om hur jobbigt det är att som tjej vara lång. Vi är alla tre runt 175 cm och vi hade en så vacker samhörighet och förståelse där. Hur vi aldrig kan ha klackskor och hur korta alla män är. Det var sanningen.

Sen gick vi över i att prata om hur fulla Nolins karlar blir när dom dricker. Erika och Camilla skötte snacket då, men det var rätt underhållande. Historierna man får höra under dessa kvällar, haha.

Nu är jag dock lämnad helt ensam i huset. Mickes åkte till stugan, Robin och Erika åkte till Fränsta och mor och far åkte till kvällens dans och kvar blev jag. Helt ok. Fick ett jättefint "pearls för girls" halsband av farmor idag också. Gillas!

Glad påsk på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0