Bara lite text, really

What happens if you get scared half to death twice?

Båda mina kattflickor är med barn, jag har tappat min mobil, har en skitjobbigt fotouppg som ska vara klar på måndag och jag har knappt börjat, har en ännu jobbigare uppg i kultur och stilhistoria som ska vara klar om två veckor, jag klarar mig bara utan glass/choklad i tre och en halv dag, alla tv-serier börjar på tv denna vecka igen, jag har köpt skor med 1 dm klack och röda strumpbyxor och en svart klänning som jag är nöjd med, jag har ont i huvudet och mamma köpte mjölk idag.

Jag har inget vettigt att blogga om, för allt jag har inom mig är ju personligt, som jag inte vill skriva här. Som jag inte ens orkar tänka på, så det blir inte nedskrivit nånstans. Men tänker på det gör jag ju ändå. Hela tiden. Men jag orkar inte organisera det, och fokusera.

Matte B-kursen är svår. Men det går förvånansvärt bra för mig, så jag är lite stolt över det.

Lärarna hävdar fortfarande att vi är vuxna och borde agera därefter. Jag är inte vuxen. Det är sju månader kvar tills jag är enligt lag vuxen, tills dess fortsätter jag hävda att jag är en ungdom, inget annat. Och jag skulle vilja leva efter det också, utan att få höra att jag ska uppträda vuxet av andra, som uppenbarligen släppte sin egna barndom för tidigt. Jag kommer hinna vara vuxen och ansvarsfull också innan jag dör, det är jag helt säker på. Varför ta ut sig i förtid?

I övrigt har jag dansat afro power dance i helgen. Det var intressant och roligt. Och bra träning om man fött barn. Asbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0