Modells wanted

Nu drar vi i fotoklassen igång med ett 7veckors modeprojekt. Vi ska leverera 7 bilder med tema:
 30-40tal
50-60tal
70-80tal
90tal - nutid
framtidsmode
accesoarbild
och
en high keybild.

Nu söker jag modeller, kläder eller hjälp med ideér, så känn er fria att hjälpa till. *blink, blink* Modellerna har jag inget annat krav på än att ni ska kunna ta er till Sundsvalls/Härnösandstrakten och vara lite flexibla fram till jul. Hoppas jag får någon entusiastisk hjälp, för det kan behövas. Mitt första modeprojekt :')

Fotograf: Julia Eriksson  Modell: Jag, Jennie
Fotograf: Julia Eriksson
Modell: Jag, Jennie.
På den stora bilden: Jag och Julia. Fotograf: Kristin Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0