Aktiv blogg?

Ja, nu fick man ju frågan om man hade en aktiv blogg också, och jag måste ju snabbt inse hur mycket 'nej' jag måste svara på den frågan.

Så, hello my dear fellows!

Jag ska försöka vara lite mer intressant här.

Dagen som varit har nog varit den plågsammast varma på flera år. Jisses vad det var hett! Jag tycker inte riktigt om det här. Jag gillar att vara ensam om att vara het... hehe. Antar att jag får dela strålkastarljuset med solen lite i sommar. Darn.

Och på tal om strålkastarljus! Så var jag idag, tillsammans med mina teatervänner, och såg ett rep av sommarspelet "Lilla Dorrit" som har premiär om en vecka. (Fantastiskt snyggt jag fick ihop det nu va? Ye, ye I know). Och det var säkert jättebra, om jag hade haft chansen att konsentrera mig på vad som egentligen pågick där på scenen. Men eftersom det var typ 25 grader i skuggan, och vi satt i ett cirkustält i solen, så kunde jag helt enkelt inte slita tankarna ifrån ifall jag skulle smälta ihop till en liten pöl där på stolen eller om jag faktiskt skulle ta mig levande ut ur tältet. Det var kritiskt där ett tag.

Och jag ska ju verkligen inte klaga, med tanke på att jag knappt hade några kläder på mig och satt still på en stol. Tänk de stackars skådisarna då, som fick hoppa runt på scenen, sjunga, dansa, prata, agera och dessutom i riktigt pampiga utstyrslar! Ja, det fick mig inte att bli jättesugen på att vara med i ett sommarspel kan jag ju säga...

Men ifall jag inte nämnde det, så var det väldigt trevligt ändå! Det ska bli spännande att se den när det klart, inte bara ett rep. Och så ska jag försöka pricka in nån dag när det typ regnar och är nollgrader... hrm.


Kolla, vad duktig uppdatering! Eller hur, då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0