Ones again, failure

Jag är verkligen jättedålig på att blogga nu för tiden. Jag säger hela tiden att jag ska bättra mig, och det går ju bra... Höh.

Men det är ju så trååkigt. Ungefär som mitt sommarjobb som jordgubbsförsäljare utanför Konsum. Riktigt skakar om själen varje dag. Not. Idag var det till exempel fullt av små svarta sniglar (Ja, du läste rätt. Så illa är det) på jordgubbarna. Det var minst en i varje låda. I vissa fyra-fem. Riktigt groteskt faktiskt. Och då tycker jag ändå att sniglar är på nåt vis ganska söta och fascinerande varelser. (Deras ögon sitter på antenner som åker in i huvudet på dom)! (!!!) Men näe... idag var det bara äckligt.

Tänk på det ni som inte sköljer jordgubbarna och andra frukter. Sniiiiigelsleeem..... Sniiiiiigelsleeeeeem......

Kommentarer
Postat av: Sundsvallssnigeln

morr Inget ont om sniglar tack. :)

2008-07-14 @ 09:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0