Mamma

*Mamma kommer in i rummet när jag sitter vid datorn och kollar på en bild av en handled med ett hjärta på*

Mamma:
Hörredu, ska du ta och hjälpa mig med en grej...
Jag: mm, vad?
Mamma: *Kastar en blick på dataskärmen* Ska du tatuera dig? Är den här tröjan fin..?
*Jag kollar på tröjan*
Jag: Ja, det är den la... frågade du om jag skulle tatuera mig?
Mamma: Nej.. jag frågade om det var en tatuering.. eller... jag vet inte vad jag sa.
Jag: Öh. Men tröjan var bra i alla fall.
Mamma: Vad bra! Vet du.. *börjar prata på om andra saker i några minuter och går sedan ut ur rummet. Kommer tillbaka efter två sekunder*
Mamma: Du ska väl inte tatuera dig..?


Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka detta. Är hon okej med att jag skulle skaffa en tatuering? Kanske skulle man utnyttja detta svaga tillfälle och diskutera saken?


Hjärtat på bilden var ditmålat med bläck. Hon ser dåligt också.

Kommentarer
Postat av: sandy

kickos bild?:):O

2008-02-09 @ 22:52:51
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: kicko

Hahaa , ska du tatuera dig ? vare min bild ?

2008-02-16 @ 23:55:22
URL: http://kinko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0