Suck

Det blöder från tre små hål i min arm.

Det vägrar sluta. Jag börjar misstänka att det kan vara en nackdel att inte vara spruträdd. Eller att inte bli illamående vid tanken på nålar. Jag har inga problem med att sticka en nål i fingret, eller armen. Ett störande fenomen är dock när hålet blir för litet, och man måste pressa ut blodet. Sånt tålamod har jag inte. Det är så mycket enklare att bara ta ett nytt, lite större hål. Mitt problem nu är att blodet bara var lite segt att visa sig. Så nu blöder jag från tre olika hål mitt på armen. Jag sitter utan tröja på rummet och fryser.

Åh, nu verkar det ha slutat! Åtminstone från två. Nu kan jag i alla fall ta på mig tröjan!

Well, så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0