Du kan gå och dö

Okej, nu är det ju bara så här, att om du inte kan acceptera mig för den jag är, så är det ditt problem och inte mitt. Understand?

Om du ska vara så jävla trångsynt och tjurig, så vill jag inte ha dig i min närhet.

Om du nu är så naiv att du tror att alla är som du, så får du ta och öppna ögonen ordentligt innan du kommer tillbaka. Sen kan du bara hoppas på att jag låter dig komma tillbaka igen.

Du är mitt allra värsta hatobjekt, och jag behöver inte dina satans kommentarer.

Enligt mig kan du lika gärna gå och dö i nån jävla mosse någonstans, för vi ska väl alla hjälpas åt att göra världen till en bättre plats, var det inte så?


Helvetica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0