Skola och lite sånt

Bra låt: Flyleaf - Penholder.

Idag dansade vi på jympan. Äkta trolldanser. Det var polka och ryska folkdanser och tjofadderittan hit och dit. Och sen lite foxstrot och bugg. Men inget liknande det jag dansar. Känner mig så dirty. Hah. Dirty Dancing är min vardag (eller iaf helg). Hur som helst hade iaf jag roligt. Om inte annat för att det var nåt jag antagligen aldrig kommer göra om. Nytt liksom. Helt onödiga kunskaper. Om jag nu inte flyttar till Ryssland för att bli dansare. Man vet aldrig.

Och jag måste än en gång framlyfta hur mysig och hemtrevlig fotolinjen är. Nu ska vi (i tvåan) baka innan avslutningen. Vi ska få ledigt från en dags alla lektioner och tillträde till husets tre ugnar för att baka pepparkakor. Är inte det fantastiskt? På ett gymnasium! Alldeles underbart tycker jag. Nu kanske jag inte kommer kunna vara med, men jag tänker ändå stötta det till 100. Mysiga mysiga byggnad <3

Förövrigt var min fars enda kommentar när han inte ville skjutsa mig till skolan och jag hotade att skolka ...: "Det är din utbildning." Och sedan vände han sig om och gick. Jag tog sovmorgon. (som sedan utvecklades till sjukanmälan för hela dan).

Vad är dealen med att adda mig på msn och sedan inte säga nåt? Online samtidigt men inte ett ord skrivet på flera veckor. Nödvändigt att adda? Jag har inget att säga så jag tänker inte börja. Fuck you.

Bara två bilder kvar till projektet! Fixas förhoppningsvis nästa vecka (annars är tiden ute). Redovisning onsdag den 17 V 51. Sen LOV. Och JULAFTON.




Mimmi är snygg. Blev jäkligt nöjd med denna High Key bild.

Nu ska jag baka ischoklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0