Kyla och annat äckel

Det är kallt. Så ända in i själen vad kallt det är.

Bussen kom 20 minuter för sent imorse och då stod det fullsatt. Som tur var skulle Janis och Gabby med också så då ringde Jana sin mamma som skulle skjutsa hennes lillebror. Så vi fick skjuts av henne, snällt. Just nu önskar jag dock att vi inte hade haft nån skjuts så det bara hade varit att gå hem igen och sjukanmäla.

Hur som helst är det slutdansat fram till jul. Och jag ska inte prata mer om det nu för ingen bryr sig ändå.

Idag redovisar vi Kultur och Stilhistorian och på onsdag redovisar vi vårt 7-veckors modepojekt som jag har tjatat lite om. Kul. Skönt att få det överstökat. Var nöjd ett tag, sen kom ångesten och nu bryr jag mig inte. Om Svante inte gillar det så får han väl inte göra det då. Fine.

Jag vill åka hem. Gud, vad jag vill åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0