Bra rubrik?

Vilken alldeles förtjusande bild på grinchen på blogg.ses framsida. Jag måste se den filmen iår. Den är ändå ganska söt.

Imorgon ryktas det att jag får fikabesök av två sparkåkande systrar. Det ser jag fram emot. Jag har även bestämt mig för att införskaffa ett par längdskidor efter jul. Sådana ytor jag bor på är det ju pinsamt vad lite jag utnyttjar dem. Pappa har även Micke under övertalning att försöka reparera vår skoter. Ser fram emot en skön vinter faktiskt. Men det brukar jag ju göra varje år. Inte desto mindre blir den precis som alla andra år. Jag är dålig på att ta mig för och göra nya grejer. Nån gång ska det börjas.

Jag och Mimmi har haft två underbara dagar uppe i nordvik torsdag - fredag. Jag längtar tillbaka jättemycket. Känns som om det mesta var bekymmersfritt när vi var där. Träffade nytt folk, även om det egentligen inte blev några superkontakter, förutom möjligen Jerry, Charlie och Ogge. Skithärliga killar som jag hemskt gärna går ut med igen. Vi är medbjudna på utekväll på liquide uppe i Övik, så det är väl bara att ge sig iväg nån helg framöver. Om erbjudandet står kvar...

Allt var som sagt fritt och glatt när vi var där. När jag kom hem hände istället en massa mindre trevliga saker. Så det är väl inte så konstigt om jag vill tillbaka. Jag spolade bland annat ner min mobiltelefon i toaletten... Och så fick jag chansen att träffa tysken, men fegade ur, men ångrade mig sen och nu är jag tillbaka i samma elaka tycka om - spår. Inte kul. Kom tillbaka till verkligheten med julstress och sånt också.

Men vad jag egentligen vill ha sagt är att jag är danssugen, Larz Kristerz förtjänade inte vinst i dansbandskampen, jag har klädångest inför julafton och har inget att göra på nyårsafton.

God jul mina kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0