Tidsfördriv!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Hm... en.

Vilken svordom använder du mest?
Fan, helvete, shit, fuck.


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Olika från dag till dag det där.


Hur många resväskor äger du?

Resväskor? Sådana där med hjul och handtag? En då.


Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?

Både och!

 

Vilken var den senaste filmen du såg?
Pirates of the Caribbean - the curse of the black pearl.


Har någon av dina vänner barn?

Tja.. jag är väl kompis med min bror och hans flickän, så två.


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

Den chansen är ju typ 1 på miljonen. Förutsatt att man faktiskt spelade lotto. Men ja, jag skulle nog köpa mycket saker. En lägenhet typ. Fast det beror ju på hur mycket man vinner förstås. Man kanske ska spela på lotto till helgen? Farmor, är du ledig på lördag?

Har någon någonsin kallat dig lat?
NEJ VERKLIGEN INTE! Dom har snarare mer bara konstaterat det liksom...


Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Ingen, den fungerar ju inte.


Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?

Och med chokladmjölk antar jag att du menar.... O'boy? Jag föredrar O'boy.


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

Hm. Definiera hemlighet? Kanske. Jag säger inget!


Använder du huvtröjor?

Yes I do. I really do. Thats what I do.


Kan du vissla?

Det kan jag tametusan!


Har du någonsin deltagit i en demonstration?

Det tror jag faktiskt inte.


Vem var den senaste som ringde dig?

Stefan, av misstag, i fickan, utan knapplås.


Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?

Det hoppas jag! Jag skulle bli besviken om dom inte gjorde det. Vad är det annars för mening att vara som man är om det inte fastnar hos någon?


Tittade du på tecknat när du var liten?

Yes. I... um...still do.


Hur många syskon har du?

Tre!


Äger du några band-t-shirts?
Ja...det gör jag faktiskt. En i alla fall. Signerad "Day of fire". Nej förresten. Två. En av Manic drive också.


När flög du senast?

Det måste ha varit förra året i maj, till Kreta.


Hur många stolar står runt ditt köksbord?

Tja... tekniskt sätt är det ju inte mitt köksbord. Men fem säger jag väl då.


Läser du för skojs skull?

Det gör jag. Det är så jobbigt att läsa för tråkighetens skull.


Pratar du några andra språk?

Engelska, Tyska och snart Italienska. (Om du med "pratar" menar att jag har sovit mig igenom några skolår i Tyska och nu ska börja läsa Italienska på gymnasiet... lägg märke till att jag skrev "läsa" Italienska. Jag ska alltså verkligen försöka lära mig!)


Diskar du din egen disk?

Diskmaskinen är en fantastisk uppfinning!


Har du gråtit offentligt?

När jag var liten hände det nog lite då och då.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär.


Försöker du alltid lära dig nya saker?

"Alltid" kanske var en överdrift.


Vill du ha några tatueringar eller piercingar?

Tatueringar är jag lite tveksam till. Piercingarna är jag nöjd med dom jag har.


Kan du kasta macka?

Ja, alltså... Ibland.

 

Har du en blogg?
Ehehehe... Nej...? (a)


Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?

Har just börjat!


Gillar du din boendesituation?
jag har tak över huvudet, jag ska inte klaga. Men det kan ju alltid bli bättre.


Vilken är din favoritfrukt?

Banan, kiwi, persikor (visst är det dom som är lite håriga?) Och dessutom har jag just upptäckt att jag gillar vindruvor och russin!


Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
17

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Det kanske jag är.


Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?

Mamma! (känns det som ett unikt svar?)


Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Mamma tyckte Jenny var fint, men pappas farmor eller nåt hette det och han ville inte tänka på henne varje gång han såg sin dotter, så då blev det det TOTALT olika namnet - Jennie.


Gillar du senap?

No I do not.


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Ville det supergärna när jag var mindre, så det är nog ingen omöjlighet.


Sover du på sida, mage eller rygg?

Alla skulle jag tro. Förväntas man veta sådant? Man kanske skulle rigga en kamera och en gång för alla få veta sanningen - HUR SOVER JAG?


Tycker du om att krama folk?
Nja, alltså. En del specielt utvalda kan jag känna ett väldigt kram-behov efter liksom. Andra vill jag mest klappa till när dom försöker sig på denna väldigt drastiska närkontakt.


Äger du en digitalkamera?
Yep... två faktiskt! :D


 

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Nu är det ju så att jag faktiskt aldrig sett detta omtalade Star Wars. Call me crazy...


Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?

Det kommer inte jag inte ihåg, men det har nog varit en par stycken har jag för mig.


Tycker du att du är attraktiv?
Njaa... alltså jag har ju ingen puckel... och jag stinker väl inte...



Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Dave and Liz, two English teenagers, consider


Vad har du på dig?
Mjukisbyxor, och en T-tröja från Manic Drive som det är en streckgubbe på och texten "Maniac" med en pil på streckubben. Den är fin.

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
lyssnar just nu. Blandat. För ögonblicket "Dia psalma - Emelie."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0