Senaste nytt!

Lystring, lystring!

Ikväll, den 19 september 2007, någonstans i norrland, skapades det en alldeles prima färsk svordom!
Ja, mitt kära herrskap det är alldeles sant!

Det fantastiska och otroligt användbara underverket flyter lätt på tungan och beräknas sprida sig med en hejdundrandes fart genom åtminstone hela Foto-klassen vid sundsvalls gymnasium!

Den söta och högintelligenta flicka som utvecklade mästerverket tar för tillfället inte emot några större intervjuer, men jag lovar att jag ska kämpa för en stund med henne, allt för er tillfredställelse.

Damer och herrar! Jag ska nu inte längre hålla er på sträckbänken!

Varsågoda att rynka på ögonbrynen, håll för barnens öron och testa det fantastiska!

Bamp!

(utvecklarens kommentar:  - "Ja, alltså, det är en mix mellan bajs och damp... Bamp!")

Ja, själv är jag redan helt såld på det nya! Hur är det med dig, är du med i dagens nyheter?



Jennilin, 19 sep -07

Kommentarer
Postat av: sänd

HAHAHAHAHAHHA (H) <3

2007-10-06 @ 16:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0