Home sick

Jag är hemma och sjuk idag. Sov 14 timmar inatt. Så skönt. Nu har jag varit vaken i 7 timmar och är trött igen.

En sak som jag har upptäckt. Mitt hus är ganska tråkigt. Speciellt när man egentligen inte orkar göra nåt. Jag har mest inte gjort något alls idag. Men det ska man ju i och för sig inte heller när man är hemma och sjuk. Tråkigt är vad det är.



Eftersom min blogg har varit ganska negativ senaste dagarna tänkte jag nu berätta om något roligt. Det är nämligen så att vi ska till Karlstad på fredag! Och vad finns i Karlstad? Jo, Jonatan och Chrille :)
Åker tåg ner på fredag förmiddag och tåg hem på söndag eftermiddag. Typ yey ^^



I still 'av kittens. Want one?
image50

Kommentarer
Postat av: Larsie

JA GIMME! :)

2007-09-17 @ 22:21:42
URL: http://larshansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0