Det är inte lätt...

Som jag har påpekat förut säger jag inte alltid de mest intelligenta eller genomtänkta saker...


Jag: Åååh... det är så jobbigt att vara mätt!
Bror: Hm! Ja.. dagens I-landsproblem...






Såg filmen "number 23" ikväll med bror. Missade dock slutet, men bara typ 3 minuter. Ska nog se slutet snart med.

Shit, vad den var bra! Den som säger att Jim Carrey fasnat i ett komedifack blir definivivt motbevisade i denna film! Och ni som är lite halv-paranoida redan innan... tja ni kanske inte ska se filmen alls. Den är grym!

Jag som annars brukar kunna genomskåda filmer och lista ut slutet, blev i alla fall överraskad av denna.

Jag hade tänkt sova kl 9 - 10 ikväll, men efter börjat se den filmen var jag bänkad och klarvaken!

Se den! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0