A saying to remember

Varför glömmer alla att behandla andra som dom själva vill bli behandlade?

Det är ändå sant. Om någon är dum mot mig, så nog är jag lite småjävlig mot den i framtidena allt. Om någon däremot behandlar mig bra så blir jag automatiskt snäll tillbaka. Så fungerar vi ju. En naturlig reaktion.
Och ändå ska folk gå runt och vara dumma med varandra och sedan undra varför.
- Ja, men har du testat att prata med henne då? Eller vara snäll mot henne?
- Va? Meh, hon får väl skylla sig själv! Jag har inte gjort nåt fel!


Neej, såklart du inte har... bitch.


En annan sak
Jag hatar när det är sista-minuten-fix. Är det fel att planera? Fel att bestämma sig i förväg? Fel att det kan få funka för en gångs skull?

(uppdatering kl 21.49)
Det fixade sig :]



It makes me so sad
I want you in my arms
But you're breathing a different kind of air
You're speaking a different kind of language
You have different kind of friends

It makes me so sad
I want to be in your arms
But I'm living in a different kind of darkness
I'm dreaming different kinds of dreams
I'm awake on different kinds of hours

It makes me so sad
I just want you in my arms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0