Sviken igen.. och igen.. och igen.. igen... ige....

Du har svikit mig så otroligt många gånger, ändå är jag kvar vid din sida.
Räknas det för nåt?
När ska du svika mig igen?
Jag väntar, för jag vet att jag kommer stanna då med.
För som jag sagt, jag kommer aldrig lämna dig.
Men snart faller jag i bitar.
Snart är jag halv.
Snart klarar jag inte att tala
Men jag kommer fortfarande stå fast.
För aldrig att jag lämnar din sida.



Once upon a time
When there still was mountains to climb
I saw your face, dripping from tears
Happiness was nowhere to be found
I made a lie, and said time would come around
You were vain and belived my word
Now you've grown and realized life will never stop hurt
I guess no one can mend your heart
I tried, I guess I've done my part
If I can't heal you, no one can, you told me yourself
Nothing's left of you but an empty shell
I wont bury a friend
so will you please wait until my life reach it's end?
I promise you love, I won't be long
I just need to say good bye
I don't think we're ready to die.




Kommentarer
Postat av: Jag..tyzken

vem har svikit dig igen igen å igen? :( :(

2007-06-28 @ 16:44:19
Postat av: Pennie

Du, älskling.. du.

2007-10-07 @ 03:40:08
URL: http://nolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0