*Rubrik*

I will go almost anywere to feel that I belong.


Ja, nu sitter jag här igen utan något att egentligen skriva... hm. Varför kanske du undrar? Tja, det kan du ju få fortsätta med.
HA!


I brist på annat tänkte jag nu fylla min blogg med lite pladder. Så för er lite mer sofistikerade läsare kan jag nu hänvisa till vilken-annan-blogg-som-helst.

Jag har idag varit, hör och häpna, och shoppat med min bror. Han tar nämligen studenten imorgon och ansåg sig behöva, hör och häpna, lite finare kläder. Min mor och jag såg detta som ett ypperligt tillfälle. (mohhahaha) att gå i klädaffärer. Jag blev nog lika chockad som du kommer bli nu, över att få se min bror på bra humör i en klädaffär. (ifall det är nån som stör sig på att jag utnyttjar knapparna "kursiv" och "fet" så may they burn in hell) I vilket fall som helst köpte vi snabbt och smidigt en snygg skjorta, ett linne och ett par jeans (allt utvalt av moi).

På Mc Donalds för att köpa glass;
Mamma:
Men vi tar en hamburgare på en gång va?
Bror: Men nääe... jag är inge hungrig.
Mamma: Jo men kolla, här har dom menyer... en liten hamburgare för 35kr. Det tar vi!
Bror: Hallå? Jag sa att jag inte var hungrig, inte att jag inte kunde äta! Jag vill ha den där hamburgaren! *pekar på den största dubbla, helt seriös*

(btw, Mc Donalds hade slut på glass)

Så några timmar senare i glassbaren;
mamma:
En stor mjukglass tack!
killen i kassan: Nej, det räcker med en mellan! Jag tycker du ska ta en mellan!
mamma: öh... okej.. jag tar en mellan.
k i k: Ja det tycker jag!

(senare)
Jennie:
Chokladsås.
Han häller på lite sås och kollar på mig.
k i k:
Vill du har mer?
Jennie: Jepp.
Han häller på mer
k i k:
Nu kommer det att rinna.
Hela vägen ut ur affären droppar det om Jennies hand. Även hennes skor blir chokladiga. Väl ute på parkeringen torkar mamma bort nästan att chokladsås (eftersom den nu är på min hand och lite även på benen)
mamma:
Slicka unge för i helvette!


Imorgon går jag ut nian!


Grattis Lars och Jonatan till studenten!!! :D


Kommentarer
Postat av: Jonatan Mattila

grattis själv till din examen ur 9an ;D
nu väntar de scary gymnasiet! :O

2007-06-10 @ 12:05:07
URL: http://mattila.blogspot.com
Postat av: Jonatan Mattila

grattis själv till din examen ur 9an ;D
nu väntar de scary gymnasiet! :O

2007-06-10 @ 12:05:13
URL: http://mattila.blogspot.com
Postat av: Jonatan Mattila

hmm, varför kom det två kommentarer ? :P

2007-06-10 @ 12:05:36
URL: http://mattila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0