Kära kära sockerdrog...

Jag äter alldeles för mycket godis. Jag äter det inte så ofta, men när jag väl köper så är jag som värsta... värsta... dammsugaren!
Jag borde nog sluta. Kanske borde jag ge bort mitt godis? Fast... tänk om dom jag ger bort det till inte har så mycket godiserfarenheter, och därför inte vet att man får ont i magen om man äter för mycket på en gång... Då vore jag ju rent av elak som gav dom denna sockerfyllda drogen... Och vem tror på mig om jag helt enkelt berättar för dom om magontet. Dom kommer ju inte bry sig om min vaga varning... Och det var ju jag som köpte det. Det är mitt. Jag borde nog behålla det. Ja... och ikväll är det säkert någon film jag vill se, och då kommer jag sakna godiset ifall jag har gett bort det... Och godis är ju så förtvivlat gott.

Manamanamanama, jag har godis, du har ingenting! Mehehehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0