CHOCK!!!

Ja, kära herrskap. En CHOCK bestämde sig för att attackera mig idag.


Det var en kille som jag spanat på på min teater, men aldrig börjat prata med för han var en av ledarna.
Så nu på en återträff på nationaldagen så började jag prata med honom ändå (hallå, han var ju snygg). Han är från lettland och här på ett projektarbete btw. Aja... men sen åkte jag hem och det blev inte mer. Men så idag var jag på stan och så HELT PLÖTSLIGT (!!!) uppenbarar sig människan bredvid mig!
Chocken hoppar vid detta ögonblick på mig bakifrån och får mig att skratta och gråta samtidigt som jag skakar. Min hjärna fungerar inte alls. Jag försöker förtvivlat få min kära vän Inga att förstå vad som händer;
- De... deet... det är...ju...ju...
- Va..? Va?! Oj, JAHA!!!
Och så får även hon en attack av skratt.

Ibland är det tur att folk inte känner igen mig...



Cubus i Sundsvall city borde för övrigt öka sin säkerhet... Say no more.




Kommentarer
Postat av: Ingabell

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHHA! Åh.. är ni här? Eh, ursäkta mitt hysteriska skrattanfall, det blir så när jag inte äit messmör på ett tag ^o)

2007-06-21 @ 00:36:09
URL: http://ameow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0