Bloody pirates!

Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.

We pillage, we plunder, we rifle and loot. Drink up me hearties, yo ho!

We kidnap and ravage and don't give a hoot, Drink up me hearties, yo ho!


(hur många gånger kommer jag önska att jag vore en pirat?)

 

 

I will never love someone again! (and at the moment she said that, she realized it was a lie)

 

 

Det känns inge roligt att åka på bal, klassresa eller Les Miserables längre.

Bal ikväll, klassresa imorn-måndag, Les Miserables på onsdag... Talk to you after that I guess.

 

Åh, dusch, jag kommer till dig. Lämna mig inte.

 

 



Kommentarer
Postat av: Lars

Ja vad är en bal på slottet?

2007-06-01 @ 15:23:31
URL: http://www.larshansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0