-Vad gör du? -Jag vet inte... Jag VET inte!!!

Herregud vad jag bloggar förresten... Vad har det före åt mig? :O
Har jag drabbats av den hemskt oompratade bloggsjukan? Har min högra njure vridits ett åttondels varv till nordost och startat den brinnande lusten efter ett skapa elektroniska bokstäver? Eller har jag kanske bara vansinnigt tråkigt
där jag sitter ensam på mitt rum, görandes ingenting?
DET ÄR FRÅGAN! :O
Allt jag vet är att allt känns så mycket bättre då jag får samtala med mig själv på ett sjukt sätt och skriva ner allt jag tänker med hjälp av mitt utsökta tangentbord...öh... mmm... tangenter... mmaamm...
Oj, ursäkta! Jag tror det droppade lite på din sko där...öh, förlåt... *torka, torka*


- Nu är det bäst du skärper dig, annars går det åt helsesprätten!

Vafan..? O_o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0