Nytt i J's liv

Jag har börjar gymnasiet. Känner mig stor och pytteliten. Är livrädd och uttråkad.

Allt går så sakta.

Jag har gått i tre dagar.

Inget händer, förutom att jag gjort av med över 1000 kr på två dagar.




Jag har blitt vegetarian!
Mamma tycker jag är dum och kostar pengar och hoppas varje dag att jag ska sluta.
Pappa stöttar mig och tycker nog det är lite intressant. Han kommer med förslag på maträtter.
Bror tycker jag är jättefjantig och knäpp. "Du gillar ju inte ens grönsaker"

Jag älskar kött, men jag hatar den hemska djurskötseln som finns i uppfödningar och slakterier. Thats why I made this decision. Inte för att reta dig mamma.



Jag har även anmält mig till en danskurs. Hiphop blev det.
Men jag har inte fått något svar på min anmälan, så jag vet inte om jag blev antagen. Men jag hoppas!




Ptja... sen har det nog inte hänt så mycket mer som jag tänkte skriva här.

Hejhopp gummi-----

it's all in your imagination

Kommentarer
Postat av: Mimmi

That's a great decision!

2007-08-29 @ 21:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0