Min djupaste ursäkt

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, trogna bloggläsare, för min skrikande frånvaro senaste veckorna. Det är så att vår Router fick en jättekyss av herr Oskar för ett tag sedan. Vårt internet har därför tillfälligt varit ur funktion. Men nu är det så att, lycka lycka för er, vi har skaffat oss en alldeles ny Router. Kort sagt, I'm back, ladies and gentlemen.

(Jag tog tyvär inte ett enda foto (det är sant) när jag var på Jesusrock, så jag kan inte blogga så mycket om det utan tänkte bara kort säga att det var bra. Bra artister och härliga personligheter. Be there next year okay?)



En ganska gammal film som jag hoppas att alla har sett är ju "Bruce Almighty" (Bruce den allsmäktige) med goofy Jim Carrey. Den är så otroligt bra. Jag har sett den massa gånger och skrattar fortfarande hysteriskt vid vissa scener. Och bäst är ju, as always, tabbarna i slutet. Dom borde finnas på alla filmer. Okej, kanske inte draman och skräckfilmer. Men alla andra!

Nu har dom kommit på den brillianta idén; vi gör en nästan exakt film, fast vi dumpar Jim Carrey, stjärnan i filmen! Yes! Filmen jag nu pratar om är "Evan almighty" (hm... har jag inte hört det förr?) som har premiär den 3 augusti. Okej, jag har inget emot killen som spelar Evan. Han är faktiskt riktigt bra. Men kom igen? Ge killen en egen story.


Nu kan jag ju kanske avsluta med att avslöja att jag inte sett denna film ännu (den har ju trots allt inte haft premiär än), men planerar att så göra.


Och för alla er stackare där ute som inte sett "Pirates of the Caribbean - curse of the black pearl" ; GÖR DET NU! För den är helt enkelt bäst. Ring mig så ser jag den mer än gärna med er. =)
(Och för er alla som inte vet hur ni ska uttala "Caribbean" så säger Kapten Jack Sparrow det faktiskt i filmen. När han och Elisabeth blir strandad på rom-ön. "Welcome to the Caribbean!" Just listen and you will learn)


Nu vet jag att det sitter några trogna läsare där ute och är eld och lågor; "Hon har böjat igen! Bloggerskan är tillbaka!" Så jag ska försöka att inte dröja så länge tills nästa skrivtillfälle.

Tack och hej, leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Duvan hilding

OJDÅ, LÄT SOM EN NÅÅDIG KYSS DE xD

2007-08-03 @ 16:01:03
URL: http://fridakaellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0