Intressanta bilder

Googla på alla frågor som ställs här,
ta sedan första bilden. Fuska inte!

1. Förnamn
2. Efternamn
3. Bor
4. Namnet på personen som du pratade med sist
5. Ålder
6. Senaste saken du åt
7. Färgen på tröjan du har på dig
8. Jag känner mig...
9. Jag hatar...
10. Jag gillar...



1. Jennie

image23

Men herregud... Jag ifrånsäger mig härmed allt ansvar till mitt namn!


2. Nolin

image24

Öh... se förra bildtext!


3. Krånge

image25

Njää... dom där såg jag aldrig...


4. Alf

image26

Alf är min pappa... dock inte han på bilden..


5. Sexton

image27

tja... han kanske har fått något i halsen..?


6. Korv

image28

eeejaa...


7. Blekrosa

image29

aah... är den inte vacker?


8. trött

image30

Kissekatten (:


9. Fel

image31

Jaa... nåt har då gått fel alltid... O_o


10. Glass

image32

mmmm... (:

Kommentarer
Postat av: Duvan hilding

haha. dålligt gammalt glass-plakat (ja glassplakat) då. en glass för 1 spänn liksom . haha (:

2007-08-20 @ 11:08:36
URL: http://fridakaellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0